krem biger

KRÓL POPU[*][*][*]

Temat: KNIFE IN THE LEG - no place for boys 7" EP!!!
... big thing. We should get into it now while it's still underground. Rurek nie nosze nawet z kremem, drzew tez nie scinam. Cholera, ale jezdze na rowerze... ale mimo to Vice...
Źródło: forum.hard-core.pl/viewtopic.php?t=16255



Temat: PoMoCy!!!
... kremy ujedrniajace koniecznie nie jakies drogie ale np eris sa ok zycze powodzenia pozdrawiam
Źródło: ajgor.nethit.pl/viewtopic.php?t=4207


Temat: co z tą brzoskwiniową cerą???
... sobie krem Garnier do skory b.suchej w takim BIG czerwonym opakowaniu (ok.12zł) i jest na prawde wypasiony. buzke mam jak niemowlak hehe:D wiem, ze to leczenie skutkow, a nie zapobieganie przyczynie,...
Źródło: ajgor.nethit.pl/viewtopic.php?t=7038


Temat: Słodycze :)
... a jedyne słuszne gumy to Big Red i Juicy Fruit. A z tych dostępnych w Polsce to lubię: Irysy (z mieszanki wedlowskiej), Mambę i Raffelsy (których już nie ma) i krem...
Źródło: kibice.net.pl/forum/viewtopic.php?t=12515


Temat: trzy pytania
z Goplany, m&m-sy, Pawełka i wszelkie inne batoniki z Wedla. Uwielbiam Torty z kremem i bitą smietanę. 2.We mnie podczas kochania to i werble, i kuranty, i dzwonki, i bębny i...
Źródło: kobiety-kobietom.com/forum/viewtopic.php?t=1030


Temat: [20.09.2008] - Płock
... pełniąc rolę gospodarza - wielkie oi!, wielkie big up! Mró. PS. Jeśli któryś z młodocianych względnie podstarzałych pankowców zgubił na koncercie przypinkę Dead Kennedys a jest z nią jakoś szczególnie emocjonalnie...
Źródło: forum.laoche.art.pl/forum/viewtopic.php?t=1075


Temat: Kraina miodem i mlekiem płynąca
(„San Antonio” lub „Kuźnia”) trzeba zapłacić o połowę więcej. Nie tylko wykwintne jadło jest u nas droższe. Big Mac w chicagowskim McDonald’s jest od 30 – 50 groszy tańszy niż w...
Źródło: swiony.info/f/viewtopic.php?t=3047


Temat: HYDE PARK
... Sciana obiecala, ze przenosimy tylko Swiete Dobra? Co, juz Ci sie nudzi rura z kremem?) /i tutaj mi sie przypomnialo, ze MY to ciagle maMY rok Psa. Rok Swini rozpoczyna sie...
Źródło: wkrystynajanda.net/forum/viewtopic.php?t=74340


Temat: Hyde Park 2006
... kremem Więc za mna oczu już nie wypatruj I mnie już dalej nie męcz Refren: O mnie się nie martw, o mnie się nie martw Ja sobie radę dam Jestes to...
Źródło: wkrystynajanda.net/forum/viewtopic.php?t=74341


Temat: Obciachowe prezenty
... cytrusów, zestawy wędlin, zestawy różnych wikłuałów typu masło, cukier, kawa, herbata, czekolada, makaron, cukierki, puszki coca-coli ... z innej beczki i dla dzieci: sześciopak czystych kaset magnetofonowych, futeralik kolorowych długopisów BIG,...
Źródło: forum.funiaste.net/viewtopic.php?t=6932




 

Powered by WordPress dla [KRÓL POPU[*][*][*]]. Design by Free WordPress Themes.